Förfest och donken

Tjena brudar! haha. Jag och daniella drog till michaela där camilla var. Så vi chilla där ett tag sen kom james och hämtade oss, vi körde runt lite sen drog vi till tuna där james släppte av oss tjejjer. VI var hemma hos Alvarsson där en massa people var :) Så fick sebbes öl så det blev lite dricka i allafall (Y). Eler kanske inte tummen upp på det, efetersom man inte kan hålla sig ifrån skiten en jävla dag. Skulle med till månen med jonas och dom först men donken övervägde. Hade fan inte fått i mig ett skit förutom riskakor under dagen så de behövdes påfyllning. Nu sitter jag här och äter lite godis hihi :) Ska faktiskt alldeles strax sova, hur skönt som helst ska det bli faktikst :) Och imorgon är sovmorgon och tv söndag, längtar :) Nej sovgott på er äckel :)

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!