Fyfaaan vad aaawsome!

HEMMA NU! Tyvärr ;) Hade mer än gärna partat en natt till. Men ska inte klaga för fyyfan vad kul jag har haft det. Sjukt jävla röjj, fanns inge stopp! När vi kom på båten slängde vi in väskorna i hytten och drog till taxfreen på en gång, gäller och vara ute i tid ;) Men det var ap lång kö ändå. Köpte en massa dricka och gick till hytten för att börja föra, då var väl klockan ungefär halv 8 kanske. Sen så bytte vi om, sminka oss, locka håret, ja you name it. Halv 10 åt vi festbufé, det satt riktigt fint i kistan då, var vrålhungrig. Drack en alldeles för mycke vin och så kom peter siepen eller hur fan han stavas haha :) Riktigt rolig är han i allafall :) Och sen börjar halva min klass sjunga: peter seipen är homosexuell, är homosexuell är homosexuel. Snacka om att man skämdes, men han tackla det snyggt. Han sa: Ha sex med vem du vill, med vad du vill, samma kön or not. Bara det är skönt HAHA! sköööning.  Sen drov vi vidare till hytten och festade ännu mera, sen sprang vi runt där på båten. Stod och dansa i timmar, så jävla sköna människor och bra musik, vilket röjj! Ahdu, händelserik natt kan man lugnt säga ^^, Jag och emilia lyckades iaf vara med varandra stort sätt hela kvällen, men vi var såklart med hela mn klass, som utan tvekan lugnt hade roligast på hela kryssningen ;) haha, nej men alla hade det nog aawsome! Klockan 7 gick jag och emilia och la oss och sov i 2 timmar, drog upp klockan 10 och fräsha till oss igen, sen vara bara på ölen! Hur skulle det se ut å sluta då lixom, måste ju ta vara på tiden så bra som möjligt!! Så vi röjjde på dansgolvet idag också. Slutade väl dricka runt halv 6, så nykter vet jag inte om man kan kalla mig riktigt än. Nej verkligen inte! Men det känns som att alkoholen börjar lämna kroppen nu..

Såå jääkla komiskt. När vi var på väh hem från sthlm så åkte vi förbi en buss som kom från kryssningen med massa västerås studenter och så står minst 8 stycken på rad och spyr HAHAHA! Bussen hade fått stanna för att alla skulle gå ut haha, riktigt tur att jag inte satt på den bussen för då vet jag en till som hade stått i det där ledet och spytt! En sak är säker, om jag hör det minsta av: Wowowowowowo! Eller, vem kommer inte in på systemet, hunden katten glassen, hunden katten glassen, hunden katten glassen eller bira bira bira, bärs bärs bärs, bira bärs, bira bärs! Kommer jag bokstabligt döda den som sjunger. Nej hade tanken att strypa dom som fortfarande höll på på bussen alltså. Jag har en massa bilder men just nu är jag för döööd för att lägga in dom. Det kommer antagligen imorgon för snart deckar jag! Nej tack till ALLLA som gjorde miin kväll. Ett exta <3 till min klass som är bäst helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: Martin!

Vem kommer inte komma in på systemeet?



HUNDEN KATTEN GLASSEN!!

2009-04-20 @ 11:01:16
Postat av: fanny

haha käften martin :P

2009-04-20 @ 13:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!