Godmorgon :)

Måste säga att jag har blivit jäkligt duktig på att gå upp i tid. Vissa kanske tycker 1 är överdrivet mycke men om ni känner mig vet ni att jag brukar stiga upp vid 4-halv5, alltså brukade jag sova bort hela dagen. Nej nu blire andra fasoner :) Men är sjukt förbannad. Vid 3 började en viss person ringa till mig och han slutade aldrig? Ringde ringde ringde, skrickade sms sover du? ringde ringde ringde? FATTAR MAN INTE ATT JAG SOVER DÅ? 3 PÅ NATTEN? Om jag kunde hade jag gett han en höger med detsamma, nej sånt här blir jag sjukt irriterad på. Det värsta va att han sluta aldrig? Så jag fick svara och säga: JAG SOVER?!?!? Och då slänger han ut sig ett förvånat: Förlåt.. GAAAH! Nej, nog om det. Blir fan bara förbannad när jag tänker på det.

Så vare PÅSKMIDDAG idag då :) Hemma hos mormor. Per Sörbom kommer också och kanske Erik.. vet inte :) Men är lite rädd för att ja inte tycker om ett skit av maten, är lite kräsen när det gäller kall rå fisk åsådär, eller rå kanske den inte är.. men det ser ut som den är det :) Nu ska jag gå ner och ta en dusch och så slänger jag upp dagens outfit senare :)

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

- Vill du vara bland de första att spana in oss?

Ny egen music med mig som sångerska. :)

We're shadow of the room and we're heading against the top!

<3

2009-04-12 @ 12:42:32
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!