Hej alla barn :)

Är så sjuuuukt trött, somnade 5 inatt jö. Låg och vred och vände på mig, sängen var allmänt oskönt lixom. Ni vet när man bäddar om hundra gånger, går upp och går, vrider och vänder på sig. Hatar när det är så, men somna tillslut, antagligen haha. När väckar klockan ringde imorse var det inte lika kul, hade stor lust att bara skita i allt och spela död. Men nej, snoozade till 9.20 sen vare bara att klappa till sig i hövvet och stressa ihläl, fixa sig i välja kläder på 10 minuter, men jag antog utmaningen och hann precis med bussen till jobbet. Och det var väl tur jag var där idag för jag fick tammefan göra allt man kan göra, servera, diska, duka, you name it. Johan rörde inte ett finger kändes det som. Försökte komma på anledningar till att inte hjlälpa till, som att vika in grillbestick i servetter när det blåser små spik ute? Han kan ju i allafall försöka göra det snygg om han ska försöka "slippa" jobba. Gah, blir gaalen. Gick i allafall hem efter lunch runt 15.oo och då kom john, vi rökte lite och asgarva åt ballar av stål, så jäävla roligt haha! Sen drog han vidare och jag la mig till rätta i sängen och kollade på andra avenyn, inge bra avsnitt idag, markus blev av med oskulden och lite sånt men nä, nästa vecka får det rycka upp sig lite (A)! Jag tänkte slockna efteråt men jag pallar fan inte kunna somna ikväll så jag skeet i det. Nu väntar jag på mat, hoppas det blir gottis :)


kissandhugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!