Hej påsar under ögonen :)

Den här natten har kanske inte vart den roligaste. Somna runt halv 5 någongång nu är jag uppe igen. Snacka om påser, både från för lite sömn och tårar ner för kinderna. Men vad gör det om hundra år. Vad äre man brukar säga "glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya"? Det är väl så sant som det är sagt.

Jag måste skynda mig till tåget nu, ska slänga in lite musik på mobilen sen rusa. Blir en kaffe på vägen någonstans, sen äre bara att köra hårt. Försöka jobba och tänka på så mycke annat som möjligt :)

Komiskt, min mobil börja nyss ringa
Will my heart survive (8)
Sånt här som gör än på ännu bättre humör lixom.
Nej byta ringsingnal kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!