helt klappslut

Har ingen luft kvar, orkar knappt andas. Sjukt ont i fötterna.. Kändes att man inte hade tagit vara av tiden på lovet, utan att man hade jobbat och festat i ett. För den här skoldagen tog kååål på mig. Serverad, hade 3 bord, det gick bra :) Sluta runt 3 och då drog ja till stan och mötte upp daniella och emilia, vi gick runt lite så kom annice och emelie. Jag köpte ett par leggins, med "hål" i. Har ju ett par jag gjort själv också, men dom här ser lite smått annorlunda ut :) Kanske kan ha dom på kryssningen eller så. Kom nyss hem, skulle egentligen åkt och köpt mobil med daniella och marcus men jag är verkligen helt slut. Ska lägga mig och kolla på tv, slår vad om att ja kommer somna, men vad gör det :) Börjar 12 imorgon, skööönt! Fan nu äre nära säger ja bara.

Fick mig ett gott skratt idag på stan kan ja säga. Hissen gick nog inte ända upp på honom.
Om ni möjligtvis missa det så ligger han i tidnings-grejjen..


Ser knappt men såhär såg kläderna ut idag.
Jeans - sheep monday
tröja - lindex
fransväska - lindex
skinnjacka - H&M
sen hade ja svarta ankelbots till det, japp!

Kommentarer
Postat av: Thilda

har du klippt dig? :O

2009-04-15 @ 19:14:09
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!