ibland skulle man vara blond

Så man kan skylla på någonting annat än att man är född dum. Och nej, jag är INTE blond. Även fast jag blev kallad det av personalen på gina senast igår. Hon pekade på mig och sa: Den där blonda tjejjen vill ha hjälp. Det tog i hjärtat, kändes som jag hamnade i något slags fack. Jag har ALLTIV varit mörkbrun i håret näst intill svart, okej jag kan hålla med om att den färgen har jag inte längre på håret, men ljusbrunett får ni faktiskt kalla mig ett tag till. Är inte redo att bli en blondie än :) Så till varför jag känner mig lite korkad, jag har ryckit och dragit i alla sladdar som går så att mitt internet skulle börja fungera, det konstiga var bara att brossans funka och vi har trådlöst lixom. Sen kom ja på att jag hade en sladd precis framför mig som inte var ikopplad. Fick en såndär delad känsla.. Ena var: HA-HA yes, äntligen dator! och en var: Fan vad dum i huvudet jag är, det är nog för att jag sitter för mycke vid datorn, det kan inte vara bra för hövvet. Men nu sitter jag i allafall här och är happy :)


Dagen då :) Det blev ingen skola eftersom jag började klockan 12 och skulle göra ett ärende vid halv 2. Och hade så sjukt ont i magen också så det var lika bra. Nyss knaprat lite alvedon så nu känns det bättre i allafall :) Sen efter det där, så gick jag och emilia hem till mig, jag diskade, städa lite granna och packade det jag skulle ha med till sala och emilia kelade med oscar :) Vet ingen katt som är så mysig som honom, ingen! Men hårar det gör han..

Efter det drog vi ner på stan igen och gick till south of heaven eller hur det stavas, det är en tatuerings studio i allafall :) För emilia ska tatuera sig imorgon :) Lite rädd för hennes skull också haha (A). Men det går nog bra, synd att jag har en jävla skit skola jag måste sköta, annars hade jag vart right next to you!

Imorgon blire skola för fulla muggar i allafall. Det blir nog fulla muggar på kvällen också, man måste väl tagga till lite och kroga innan vi drar på lördag för att festa hela natten lång på en fet båt, inte sant? :D

Idag hade jag på mig dom finaste festkläderna jag hittade :)


Mjukisar - Skultuna innebandy (killar haha)
Mjukis tröjja - northbrook
Skinnjacka - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!