Jag blir galen!

Känner mig cp handikappad utan min mobil. Aldrig känt att jag saknat något så mycke haha. Även fast det känns som ja får skylla mig själv lite smått för ja söp bort den så skulle ja bara vilja skjuta den jäveln som inte har pengar att köpa en egen för. Hoppas verkligen att det kommer fram vem som har den för då blir det inte kul.

Skit tråkig söndag, ush. Ibland är söndagar dom mest ångestfyllda och dö tråkiga dagar som finns. Idag är en sån söndag. Inge sol, inge mobil, inge sällskap (än så länge) ;P! Hoppas pappa och dom kommer hem och lagar mat sen i allafall för jag börjar bli lite hungrig :) Hoppas han kommer hem över huve taget eftersom ja inte kan nå honom på något sätt. Varför äre inte oth idag? :O Gossip girl är det i allafall :D Men om 2 timmar :( Tänkte kolla på jag vet vad du gjorde förra lördagen nu, ja sitter fan och asgarvar åt det, men det känns som att det vara är skådespeleri :S Någon som vet om det är det? :P

Om ja inte ska iväg ikväll hoppas jag verkligen att Daniella suprisar med att komma förbi. Kvällen skulle bli så mkt roligare, och har faktiskt lite skvaller för en gångs skul haha. Känns som det vart lite dött på den fronten ett tag. Vi har fan mest pluggat, inge tjejsnack här inte ;)

Imorgon börjar en veckas jobb. Inge påsklov här inte! Men cash det blire :D Sen äre ju fucking studentkryssning helgen efter lovet. På lördagen :D Happy long time :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!