Kuul dag det blev :)

Daniella kom ju hem och väckte mig imorse som ja skrev i inlägget tigare :) Så vi drog en kaffe och en cigg på ballen först sen så hoppa ja in i duschen och fixa till mig lite så jag skulle vakna till liv. Efter det kom john ner till stan och satt med oss på balkongen och rökte i 20 minuter en kvart typ, så trevligt så :) Sen skjutsade han oss till marcus (daniellas pojkis), där jeppe var och så kom michaela också :) Då spelade vi monopol men det var ap tråkigt för jag fick lov att förlora bara för att dom andra inte skulle bli så ledsna så sen spelade jag donkey kong medans dom andra fick en chans att bygga lite hus och så, när jag var med hade jag allt lixom. Inge kul för dom, men jag ställde upp. Thats whats friends are fore :) Efter det så hämtade sebbe mig och michaela så skjutsade han hem mig till mig. När ja kom hem åt ja lite mat och kolla lite tv och nu sitter jag bara här faktiskt, och har nyss asgarvat åt massa bilder från kryssningen, jag delade med mig av några på bdb men resten får bara bli ett minne jag sent kommer glömma :D Lägger in lite bilder här också dagen och lite från kryssis :) och lite annat ja hade på mobben :) n' joooooojjjjjj h3h3


Hade sjukt tråkigt i skolan :) haha


så rita lite, ritar ALLTID ögon. (detta, tema fjortis haha)


sen hälsa ja på daniella på el :)


Sådär såg jag ut på krogen i fredags :)


buuusit


jag (full som ett as) peter och emilia (full som ett as)


fast inte fullare än james :D HAHA


idag hemma hos marcus :)


daniellas pojkvän (HAHAH) och jag haha


jeppe :) hemma hos marcuuuus när vi körde monopol


Ni ser ju hur sjukt mycke pengar ja hade....(en av varje sissodär)


michela (haha förlåt men fan va kul) sen daniella och marcus :P

slutt på det roliga, många bilder vart det :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!