Kvällen blev ju inte som väntat! :D

Roligaste kvällen på länge fatktiskt :D Jag drog ju somsagt till strike med pappa, carolina, broshan, hanna och hennes barn, hennes kille och hans barn, pappas morbror och någon mer :) Så det var fullt hus här hemma först. Sen när vi kom till strike bowla vi eller snarare dom. Jag drack vin och softilera. Pappa betalade så (A). Sen heeeelt plötsligt ser ja en massa Skultuna bor, tom, asmir, stahre, sebbe, you name it, alla :) Dom hade tydligen lagfest :D Så jag drog och käka lite snabt i strikes restaurang sen blev det fan full rulle! Jävlar alltså. Pappa som känner mer eller mindre halva laget eftersom han har spelat innbandy i skultuna med vissa av dom, bjöd på shot efter shot och en massa öl. Varför är han inte alltid så givmild? ;P Sen körde vi tequila och aa, aldrig druckit så mkt så kort tid och ändå stått på benen hela kvällen haha. Sen gick vi till Månen men ändå fast vi hade vip kom vi inte in. Pluto kan slicka sig själv i stjärten för dom har alltid sån jävla fet äcklig attityd. Så vi drog till Konrdad fast ingen ville haha. Satt där och spelablackjack och sånt :)

Dom hade inte fått in min mobil så det är väl någon fattig jävel som inte hade någon mobil som har den. PINSAMT, riktigt pinsamt. Hoppas den är bra :) Vi hörs senare, ska försöka komma ut i det vackra vårvädret (om det nu är det, har inte kollat) med lite vänner. Men lite svårt att få tag på alla :( och daniella jobbar ett tag till tror ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!