Ni förstår, jag har haft fullt upp med att plugga!

Och NEJ det där var inte ett försenat april skämt, även fast man skulle kuna tro så. Nepp, efter skolan tog jag tag i det hela, gick till Emanuel (gosha bkofjaaofna jag dör så snygg) och bad på mina bara knän om att få ta religonsprovet en annan dag för att jag har ett samhälls prov imorgon också. Men gud vad inte på min sida, eller snarare gud finns INTE :( Måste göra provet imorgon i allafall, så efter skolan mötte jag upp Daniella på stan och så gick vi och köpte ett kollegeblock, haha det var på tiden. Sen drog vi hem till mig och pluggade. Jag har alltså pluggat, låt mig räkna, 4, 5, 6, 7, 8, 9, halv 10, sex och en halv timme har jag pluggat? :O Kanske någon paus sådär, men i allafall? Kan knappt tro det själv. Så nu ska jag fanimej få G på det där provet. vare sig gud vill (finns) eller inte!

Imorgon börjar jag 20 över 8 tror jag, med samhäll, sen har vi religon. Efter det är det bara hem och fixa sig och massa sånt kraffs för sen bär det av till Jenny :) Hela klassen + lite fler ska vara där och förfesta och fira JENNY OCH EMMA :) Efter det ska vi vidare på krogen, kommer bli awsome :) Längtar som fan, jag och denice ska dela på vin hihi! Mumsigt värre. Tyvärr blev det så att ja inte kan komma på Emilias kalas, men vi kanske möts upp senare på kvällen :) Och jag ska ha min transparanta topp imorgon och mina nya strumpbyxor (A) längtar lika mycke till det som att bli dyng, helt klart! :D Nej jag kanske skriver senare, nu ska jag checka allt annat jag missat under dagen! Pusssda

I desperat behov utav att känna att jag är tryggt inlagd inuti ett hjärta.
Att ett hjärta pumpar trögare för att min kropp trycker på artärerna.
Fast av ditt hjärta, jag vill att ditthjärta ska slå för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!