Oh hot damn!

Det var fasiken as kulit igår :D Jag Emilia och Sussie började förfesta hemma hos mig, med dans, öl och massa partymusik, kjedjerökning (enbart från min sida), och spionering på grannarna från sussies sida. Hon hade tydligen upptäckt att jag är granne med ett "hockey-proffs" enligt henne. Något med K olsson tror jag det stod på dörren. Nu när jag tänker efter har jag fan skrikit hans namn när han gjort mål när jag vart och kollat hockey, jaja I don't care haha! Sen drog vi i allafall till konrad, det var as lite folk men det är alltid kul med Emilia. Roligaste är när vi driver med folk och dom kollar på oss som om vi inte vore friska. Vi bjuder på oss själva, det är då det blir kul :D Vi dansade hela kvällen med alla grabbs, det var fan inga tjejjer där igår som man kände :S konstigt haha. Jag slänger upp lite vimmel från igår så slänger jag upp outfiten i ett senare inlägg :)


Sussie Emilia och Jag

Emilia och jag

Emilia Abbe och Jag

Abbe Jesper Jag (bjuder)

Jag där i hörnet och massa dansande människor :D


Kommentarer
Postat av: Sussi utan e

Haha ja Kalle Olsson är bra :D hälsa om du ser honom ;)

2009-04-09 @ 22:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!