påskbiddag och å2 :)

Hellu där :) det blev inge inlägg innan jag drog till mormor :( Hann fan inte, ville ju hinna med en drink jöö :) Vi åt i allafall påskmiddag, eller jag åt väl en vanlig svensson middag, köttbullar och potatis haha! Satt där och pratade med mormor och hennes kompis och mamma och bror. Sen vid 8 drog jag i allafall till bussen och där träffade jag Jonna, hon har jobbade på pappas restaurang nyss :)

När jag kom till vässan kom jag på att jag hade glömt nycklarna i sala så det var bara att tralla vidare till kvarnen och träffa karolina och hennes föräldrar.. Så satt där och tog ett par glas vin sen kom Emilia och hämta mig och Karolina sen gick jag och hem och bytta kläder och mötte upp Andreas så gick vi till Å2 och körde järnet. Nu vet jag inte riktigt varför jag sitter på efterfest eftersom jag ska upp och jobba imorgon, men det är bara att leva livet förfan :)! Nu får jag tydligen inte vara tråkig och "blogga" längre så vi hörs antaligen imorgon innan vi drar och festar imorgon. Då äre restaurang fest :D:D:D LÄÄNGTAR är ordet.

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha , kötbullar och potasis är det enda man äter på påskbord ju :o , kanske nått ägg ;)

2009-04-12 @ 11:08:05
URL: http://kimberlyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!