Provet var inte ett aprilskämt!

Men det var därimot min uppsats jag skrev! Haha, nej så illa var det faktiskt inte. Det gick riktigt bra för att vara mig (A)! Skrev om skolan, och rubriken hette "med facit i hand". Nej men jag tyckte jag lyckades ha en "röd tråd" genom hela uppsatsen, den hade en mening. Skrev 7 sidor på en och halv timme, gah! Jag och tjejjerna blev klara först typ, men det är ju bara för vi är mest snabbtänkta? Eller för att dom andra skriver dubelt så mycke och dubelt så bra? Kan va så.. Men som sagt, jag är nöjd över mitt resultat i allafall.

Slutade alltså runt 10 idag och då drog jag ner med Denice, Jeanette och Maria på stan. Kollade kläder och det blev lite "impuls-köp" idag också. Eller mer, jag-måste-verkligen-ha-det-här köp.. shit the same. Nu är jag i allafall ägare till lite mer smått och gott. Slänger upp det i ett senare inlägg :)

Sen träffade jag Emilia och Elin så köpte vi en glass och satt oss i solen :) Hur mysigt och sommrigt? :D Sen stack dom och då gick jag med Erik och hans kompis tills Daniella kom ner på stan :) Då tog vi en kaffe på stugan och snacka skit :)

Kom precis hem till Sala nu och jag är heeeelt död. Sov typ 3 timmar inatt så det är förståligt. Haha drog värsta april skämtet på jeanette idag. Hon blev rasande i telefon och skrek: DIN JÄVLA FITTA! hahahaha, alltid lika kul att retas med na, vi mobbar varandra hela dagarna typ. Visste ni förresten att hennes mamma jobbar i mitten av pukt? hahaha. Skojja :) Lite kul vare jeanette? ;)

Här kommer dagens outfit! Minus hatten :( men den ska också hamna i min garderob inom en kort tid :)!

























På mig har jag:
Strumpbyxor - Lindex
Tyg skor (liknar converse) - din sko
Fransväska - Lindex
Sjal - Lindex
Randig trekvartströja - Lindex
Skinnjacka - H&M
Hatten är från Lindex men den hade jag bara på mig för att jag skulle prova den :) Haha visste inte om det själv men fan vad Lindex jag var idag då? ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!