Pust!

Äntligen har jag slutat. Men är kvar på kvarnen. Väntar på pappa, så sjukt seg. Han ska skjutsa mig till daniella, eller till hennes pojkväns lägenhet där hon har bosatt sig medans han är i göteborg i 3 veckor :)

haha, det kom en liten kille in och jag såg att han vad förvirrad.
Jag -  Vill du ha något? :)
Han - hmmmm
Jag - Vill du ha vatten?
Då börjar han prata på sitt språk :O Men jag som är hajj på det där med albanska fattade typ allt ;) Eller jag kan säga  Din mamma! och typ ja ska knulla din mamma haha!  Men det var inte det han sa, Tillsist förstod ja att han ville ha saft ^^,

Vad händer idag då? Jag ska försöka hinne ner på stan och gå till en 3 affär och hoppas på att det löser sig med mobilen, sen kanske det blir hamnen eller nått sånt, fårse :) Vi hörs inte förrän ikväll när pappii kommer hem för då får ja datorn. Han har tagit med sig båda.

Justja, det kanske blir paintball då, fast osäker fortfarande. Det gör ju tydligen skit ont. Jaja :) Gratis är alltid roligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!