resefeber, kan va!

Jag som aldrig "reser" någonstans. Möjligtvis till sommarsutan i lysekil, men annars brukar jag hålla mig i trakterna. Jag tror minst sagt jag börjar få resfeber. Eller är det någon mer än jag som redan har magknip över vad man ska packa till studentkryssningen? Vilken väska som passar bäst? Ska man packa i en liten för stor väska så man får med sig det man köper där borta eller ska den vara proppfull och bära det andra i kassar? Alltså, såhär snurrar det i mitt huvud. Jag MÅSTE shoppa känns det som. Ska försöka "lura" till mig lite pengar av pappsen och leta lite kläder imorgon med Annice. Ska man packa enbart festkläder och åka i sköna mjukiskläder, hur fan ska man göra haha? Oh god, ja ska på kryssning och jag bryr mig om packningen daaagar i förväg. Hur mycke pengar ska man ha med sig då? På en krogrunda kan man liksom spendera en massa, och nu äre kryssning, antar att man spenderar en massa mer då! Haha får ont i maggen av att tänka på skiten. Eller skiten, vad säger jag.. det här kommer bli så jävla kul, minst sagt! :) Jag, jeanette, martin och emilia ska dela hytt, men där kommer väl man inte vara så mycke antar jag. Vissa ska vara dyng på bussen, jag tror att jag skippar det faktiskt haha! Orka..

Snart kommer pappa hem med mat och stuffs till mig, ska dra på smilebandet och fram med hundögonen. Han mååste ju ändå förstå att ja behöver fylla på garderoben till en helg som denna? :)

Kommentarer
Postat av: Thilda

om du är dyng på bussen får du inte åka med och på kryssningen är det tema "beach-party" så du vet.

2009-04-14 @ 20:17:21
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!