She watched a star as it fell, one second from heaven to hell

Jag är fett och då menar jag feting hungrig. Klockan är halv 12, men vart är kvällsmaten? Ska jag inte få någon mat idag eller :( NEJ jag orkar inte ställa mig och laga någon mat. Och inte är det något matplace öppet vid den här tiden heller. Sorry maggen, du får lite en timme till drygt. Kanske bli en mackis istället då, även fast ja inte är sugen på det, buhu. Jag hade typ inget att säga men vill lägga in en video när my friend Jonas sjunger hans egen låt, han är grym! (och rätt så jätte söt också :)










Kommentarer
Postat av: j

sv: haha aja ok tyckte jag såg den på hennes men måste sett fel :P

2009-04-03 @ 14:17:29
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men tanten där bak e min mamma!! Om jag känner henne rätt kommer inte inte vilja vara med på bild på internet.

2009-04-04 @ 13:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!