Skärtorsdag it is!

Såhär såg jag ut igår allesammans :)

Grå v-ringad tunika från jag vet inte vart.
Svarta leggins
Skor - skopunkten (billiga och huur snygga!)
Sen hade jag skinnjacka från H&M
och min fransväska från Lindex!

Fick ryck imorse, kollade på mobilen och såg att Daniella hade hört av sig så jag ringde henne men direkt efter det så började jag städa? Lätt 10 vuxenpoäng åt mig, vem fan börjar städa när dom har festat till sena natten? Vanligtvis inte jag i allafall. Ska fortsätta städa lite mer sen så pappi blir glad, som tack för att jag tfick ha förfest här :) Då får ja ha det fler times lixom. Han förbjöd mig ett tag för att det såg ut som ett båmbnedslag varje gång förut h3h3!

Vad fan händer ikväll då? Daniella jobbar stängning och Emilia jobbar till klockan nio! Kankse kolla film med T, får se hur det blir med den saken, men skulle ju vara kul :)  Det är ju fetaste utgånsdagen idag så fråga mig inte varför jag ska stanna hemma, har inget bra svar på den frågan! Nej nu fick jag ångest haha. Men det blir party imorgon också, för då ska nog Emilia och Emelie Hedgårds ha party party, sen blire antagligen krogen senare! Sen på lördag kanske det blir hem till Sala och äta lite med familjen åså, det var länge sen. Nej, nu får jag snart abstinens besvär. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!