snurr i huvet

Alltså, tusen tankar i huvudet för tillfället, hjärnan hinner inte med. Känns som man har en fet klump i magen också. Det värsta är när man inte ens vet varför den är där? När får man lite medvind här i livet? Känns som jag cyklar fram på en cykel som tappat kjedjan, kommer ingen stans you know. Och jag som suger så jävla hårt på att fixa cyklar får väl vänta med att cykla vidare här i livet haha! (alltså jag röker inte hash eller något, har bara konstiga funderingar här i livet)!

Vill ni höra roligaste idag då? haha, det satt en massa fjortisar bakom mig och daniella på stugan när vi käkade. Såhär lät några av deras samtalsämnen:

- Alltså åh, har du huvudvärkstabletter? :D
- Jaa :D
- Åh, det är det bästa som finns, kan jag få en? :D
- Ah :D
- Och äre inte du som typ blir HÖÖG på dina migrän-tabletter? :D
- JO :D
- Åh, jag vill också ha migrän :(

Alltså, fattar ni huuuur svårt det var att inte asflabba eller? hahaha! Daniella kunde inte ens kolla på mig för hon visste att jag typ var helt röd i fejjan av att hålla andan så jag inte skulle börja garva! Sen en till konversation då ;P

- Alltså ja knäppte kort idag på friskis å svettis
- Åh, få se :D
-  Ah men alltså, alltid på friskis och svettis då ser man så jävla tjock ut på kort, dom tar det alltid uppifrån så man SKA se fet ut.
-Ah, jag vet. Dom vill att man ska vara tjock.

HAHA! Nej, där fick jag mig ett gott kvävt skratt må jag säga. Helt sjuka konversationer. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Dagens ungdomar alltså. Höga på migrän-tabletter? Jaja, nog om det :)

Självklart hör vi från andra sidan gatan när vi gått från Stugan
- HALLÅ? URSÄKTA? HALLÅ? :D
VI vänder oss om och ägaren till stugan står och håller något i handen. Men jag behövde inte ens tänka, utan förstod på en gång att daniella hade glömt mobilen där. Där höll den fjärde också på att ryka. (inom ett halvår)! Orka med den bruttan alltså :)

Planer för imorgon då? Tja.. praktik i allafall :) Sen får vi se whats happening. Krogen låter inte intressant denna helg.. NEJ jag är inte sjuk, eller slagit i huvudet eller så. Luften går nämligen ur mig någon gång då och då också ;) Men inte bangar vi helt för det. Nej en skön hemma fest med back in the days friends skulle sitta riktigt fin. Kanske dra en grillning eller något i den stilen. Ah fyfan, den planen ska vi prata vidare om.

Nej hörrni, slutt på det roliga. Hörs å synd och gud vet vad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!