Sometimes we have no choice but to walk away

Fan vad tiden går segt! Funderat på en sak. Det sägs att ett gott skratt förlänger livet, ändå går tiden fortare när man har roligt? Haa ;) Skumt. Ligger här i sängen och kollat på alla sugiga tv-program. Katten ligger på mig och kurrar. Bebis har åkt hem idag så nu äre bara jag och oscis kvar. Men jag klagar inte, ett mindre monster att ta hand om ;) Nedå, han gör min dag lite enklare genom att bara ligga och se söt ut. Ganska fint sällskap faktiskt. Tysta, äter knappt något, tar liten plats, kan lämnas när som helst och ser instämmande ut på allt jag frågar.

Det är bara 20 min kvar tills däni slutar nu, wihow. Men vädret ser inte ut at tillåta mat vid hamnen, men äta på nån restaurang kan man ju alltid göra. Orkar inte laga mat så. Suprised? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!