Tröttis :)

Gud vad trött jag blev för någon timme sen, det sa ba poff.

Är hemma i sala nu iallafall :) Åkte med halv 6 tåget hem, så gick jag förbi mormor som hade kommit hem från Italien :) Hon bjöd på någon slags redbull/vodka aktig sak på burk hon hade fått med sig hem från tyskland, och det sköljde ju strupen perfetkt haha. Sen drog jag hem, ka in bak.potatisar i ugnen och hungra ihjäl tills mamma kom hem och grilla med oss. Så det blev gottis till middag idag :)

Har aldeles nyss kollat på ballar av stål :) Inte lika bra som vanligt men asgarva ändå genom hela programmet haha. Nu ska jag ner fixa mig för sov-time. Ska inte sova än, men alldeles strax :) Är super duper trött.

Imorgon blir 9 tåget till vässan igen och praktik! Caaan't wait! 8-)
Puss på dig


Huhu, lite webcam bilder ^^,

Händer på valborg då? :D
blir det kanske uppsala med den här sötisen under.. :D Eller blire att stanna i vässan?

Kommentarer
Postat av: Daniella

vad är det för linne du har?

2009-04-28 @ 12:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!