vad ska jag ta mig till

Fyfan vilken kväll! Blev liiiite för mycke och det märks verkligen morgonen efter. Men jag tror att jag är full fortfarande, vet ej. Men ändå fast man va asfull så kommer man ihåg allt man gjort och allt man sagt. Ibland fattar inte gud när han ska slänga in minnesluckor. Vi var i allafall hos Johan först och satt och drack där med alla gräbbs och en massa girls. Sen kom securitas (stavningen kan slänga sig i väggen), och då vare bara att glida vidare helt enkelt. Vi gick en lång bit mellan buskar och stenar och gud vet vad, sen bestämde vi oss för att ta en taxi ner på stan :) Och jag minns hur jävlarns full jag var alltså. Och helt plötsligt var vi inne på konrad? Och daniella var tydligen för packad för att komma in och jag minns inte varför jag gick in och vad hon sa att hon skulle? Så där träffa ja paoe och jontisen och massa andra som jag kände :) Inga tjejjer dock, förutom paoe då, men det var väl därför man blev så packad. Dom försökte säkert supa mig under bordet! Jaja, efter konrad så drog jag jonas och joel hem till mig, sen var alla hemma hos mig på efterfest tydligen? Japp, minns inte vad vi gjorde mer än att sitta men minns att det var ett jävla liv alltså. Och när jag kom upp imorse hade någon hllt upp appelsinjoucie i en skål till katterna? Johan eller vatanen äre, det lovar jag haha. Sen drog alla förutom Joel och Hägge, dom sov över. Blev av med dom runt 10 imorse, ville bara dö!

Nu ska jag äta rostade mackor, fyfan vad gottis :D Sen vet jag inte om det blir att åka till tuna och spela fotboll, grilla och dricka lite. Men bara om jag får med mig some girls. Orkar inte boys-night ikväll också. Man har så mycke roligare när det är tjejjer med också haha :D Så kan vi eaga dom på futtboll också ;)

Här är en bild på mig och jompa på konrad (som jag inte minns att vi tog)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!