Valborg, what to wear?

Nu har jag lite små panik faktiskt. Vet inte vad jag ska ha på mig för fem öre. Jag måste tvinga ner någon på en shoppingrunda imorgon. Får väl fresta dom med att bjuda på en fika på waynes eller något haha. Jag måste banka in i huvudet på mina kompisar att kolla kläder/köpa kläder, är det roligaste som finns haha. Daniella säger mer att jag måste komma ner på jorden. Kläder är inte allt. Hon slängde också in en mening som löd: Du skulle ju lätt hoppa av skolan för dom där älsklings skorna du har hittat för 3 tusen. Och NEJ mina kära vänner, 3000kr skulle jag inte hoppa av skolan för haha. Jag skulle kunna göra det GRATIS :) skojja huhu. Nej ska ta och ringa däniboy snart för att kolla inför morgondagen. Checka hur vi får tag på alkohol, utan hjälp av föräldrar också huhu. Pappa är bortrest i helgen också, så fest låter bra va? Tycker jag med!

Nu ska jag tvinga min lillebror att gå till affären för att köpa glass åt mig. Han tar sig tiden att köpa (jag orkar inte), jag betalar (han har inga pengar)! Sjukt rättvis jag är ibland måste jag säga :D Så generös (A) haha.. skojja :)

Nej men lite piccs bara för att då?


Michaela och jag :)


Jag och Emilia :)


Kanske ska bli lite mörkar i håret?


Eller kanske svarthårig? haha


Eller kanske liten igen :D haha! (var väl 14 år)


:) hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!