Vecko revyn och påskägg!

Pappa kom hem från affären med veckorevyn och ett påskägg till mig :) huhu. Han vet precis vad som gör mig lite gladare, eller egentligen gör det väl mig inte gladare, men för en stund kanske. Han drog nyss med Karolina hem till henne. Men är inte ensam, lina lämnade bebis så oscar har någon att leka med i allafall :)

Nu ska kolla på Adam & Eva och äta godis, och läsa veckorevyn i reklampauserna. Vet inte om ja ska hoppa in i dushen också och träffa t ett tag. Får se, jag jobbar imorgon men börjar klockan 13.oo så det är väl inte farligt. Jobbar till 17.oo sen äre bara hem och fixa sig och tagga för party :D Glad att ja inte drog ut idag, måste fan spara mig tills imorgon och på söndag :D Då äre restaurang fest, alla restaurangen, bartender, servetriser, äger, kockar and so on ska festa tillsammans. Kommer bli grymt kul! :) Hoppas att jeanette ska festa då så jag kan hooka upp med henne :)

Blev sjukt besviken. På omslaget på veckorevyn står det, psst, såhär får du snabb mage utan att göra situps! Och sen var det massa tjejjer med fula magen som sa att om man har självfortroendet och inte bryr sig om vad andra tycker och trivs med sin mage så spelar det ingen roll hur det ser ut! HAHAHA, orka. Kändes som man blev grundlurad jöö.

Nej hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med om VR där, fifan, jag kände mig faktiskt jävligt grundlurad! ofta JAG får en platt mage av att titta på andra tjejers jävla magar??? ååh tänker fan klaga för att få nästa nummer free! hahhah

2009-04-09 @ 22:06:27
Postat av: fanny

JA det var ju faktiskt att luras ;/ haha! vem är du?:)

2009-04-09 @ 22:10:33
Postat av: sara

hahhhaha ja med , älskar och läsa sånna tips för kanske finns nått man inte provar :P men ikke bara fetton

2009-04-10 @ 12:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!