Vilken toppen dag :)

Sånna här dagar borde vara året om :) Snacka om att det skulle bli en bättre värld då! Alla ler mot alla helt utan anledning och om man träffar på någon man ogillar då går man bara snyggt nochalant förbi utan att lägga ner energi på en sån värdslig sak :D!

Jag hade i allafall ingen praktik idag för skulle på möte runt halv 2, skulle lixom behövt gå mitt i lunchen så det var lika bra att jag stannade hemma :D Jag ringde daniella runt 12 och frågade när hon sluta skolan. Hon var precis påväg till skolan då och bestämde sig för att skippa den, för en fika med mig på stan :) Vi satt oss på Waynes och åt en brunch eller vad man ska kalla det :) Blev en latte, smothie och så dela vi på en fet fullkornsmacka med ost, skinka och tomat :) Kände mig rätt nyttig när jag satt där men nu när jag skrev det kändes det inte lika nyttigt längre haha, men vad gör det om hundra år :) Sen gick vi runt på stan och kollade lite, slängde ett öga på mina älskade skor för 3 tusen, man blir ju ruinerad och tanken på det fick mig att avstå, även fast jag hade pengarna i handen, buhu. Nu ångrar jag mig haha :D Men kollade lite andra saker, fast hittade inget fan. Men så äre ju alltid när man har pengar så blir inte förvånad. Ska i allafall ta en sväng på stan igen innan valborg och hitta något snyggt att ha på sig. Jag vet redan hur jag vill se ut :) Jeans shorts (lite högre i midjan, men inte jätte), ett snyggt linne och en blazer av något slag :)


Daniella haha, alltid i sina egna tankar..


haha jag med tydligen..

Bilden blev lite suddig, men den får duga.
Blundar ju typ på ena ögat också, sexigt.
Men man ser ju kläderna i allafall och det
var ju the reason lixom.

Kavaj - Flash (sthlm förra året)
Jeans - Sheep Monday
Linne - H&M
Skinnväska - Second hand
Skor (ankelbots) - Sko punkten








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!