Whaaazzaaap med det här då? ;)

Fan vad fullspäckat det känns. Fullt upp hela tiden. Drog med en taxi hem runt kvart över 6 imorse. Hade vart hos Tom på efterfest med han, andreas ochWilly :)! Roligaste samtalsämnet från taxin till lägenheten. Willy var skitsur för att niclas hade tagit hans brud som han hade detjat minst 3 gånger, och hade på msn och på facebook! Sen frågade jag och andreas vad hon hette :P Och du minns han det inte HAHA! Men han hade paxat henne och dejtat henne! Men namnet kanske kvittar ;) Så nu har vi bestämt att man får börja paxa killar/tjejer, vi är ju bara 19+ ;) haha! Ah ja kom hem där på mogonkvisten i allafall så la jag mig och sov, några timmar senare ringer väckarklockan och det är bara att stiga upp. Göra några ärenden på stan, gå hem fixa sig lite och tralla till kvarnen. Snacka om att man heldre hade velat skjuta sig den här morgonen!

Slutade jobbet 4 i allafall så då kom annice hem till mig och snacka och käka lite mat :) NU sitter jag här och känner att jag måste resa på mig, börja städa eller duscha för att inte somna i dataskärmen. Börjar bli sjukt trött men det är bara att börja supa snart så är man fit for fight sen! Vet inte vart vi hamnar ikväll den enda jag vet är att det blir a kind of personalfest hemma i våran lägenhet innan vi drar oss ut. Fundar på å2 idag också, det var fan grym musik där. Ska försöka träffa Andreas och dom också, så kanske blir hem till Tom om jag hinner. Emilia kommer också hit snart och hoppas på att Daniella är på ikväll också, som hon SAA ;)!

Nej hej hopp nu drar ja! Säger en mening heeela tiden pågrund av andreas..
WASSÄÄÄÄP MED DET HÄR? :O

Kommentarer
Postat av: Thilda

haha hos tom är jag nu :) andreas bara sover och sover.

2009-04-13 @ 11:11:02
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!