WOOOOOOOHOOO!

Snart smäller det! :D Har precis duschat och håller på att packa nu samtdigt som jag snackar med Emilia i telefon om gårdagen :) Fyfan det var riktigt kul igår och jag sluta verkligen dricka i tid så nu mår jag fina fisken, not bakis eller så :) Jätte bra start på den här helgen med underbara människor :)

Ska snart försöka trycka i mig lite frukost så jag inte blir allt för hungrig tills ikväll för vi har festbufé klockan halv 10. Åh ja är så nervös haha (A).

Alltså nu har jag läst genom den här texte 100 gånger och ja kommer inte fram till något mer att skriva för jag aah, är uppspelt och har fjärilar i magen HAHA! SÅ byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!