att bara göra ingenting



En söt liten bild på mig och Camilla :) Jag har en massa bilder från helgen som jag KNAPPAST pallar lägga upp här på bloggen, så ni  som är vän med mig på ansiktsboken kan ju tjuvkika lite där om ni vill. Roliga bilder faktiskt, mycke roliga.
I lördags kom jag ju hem runt 10 på morgonen och då vare bara att hoppa in i duschen och bajka till jobbet. Jag hade bestämt mig för att stanna hemma. Men efter att ha hört Lisas partysnack osv. så blev det inte så. Jag camilla och michaela drog hem till sebban där han jocke och lukas var så förade vi lite. Sen blev det sjökan igår igen. Rostam jobbade :D och min lilla bög jobbade också thihi. Efter krogen gick jag och camilla in mot stan. Träffade på en massa människor sen fick vi skjuts av Erra (för andra gången den dagen) hem till mig och där hoppade jag av och Camilla åkte vidare hehe. Och idag var det fanimej bara att stiga upp och jobba igen. Men imorgon är jag ledig och jag kan verkligen inte beskriva hur SKÖÖNT det känns. Den som ringer och frågar om jag kan jobba imorgon kommer jag personligen strypa.

Och Thilda ringde nyss och nu är hon hemma från egypten :D:D:D:D! Fyfan vad kul, ska träffa henne imorgon, tur att jag är ledig också ju! Hon hade köpt present till mig (A) och jag är så nyfiken ^^, undra vad det är..

Kommentarer
Postat av: tomh ofc

redigerat dina ögon där ser ja ;p

2009-08-21 @ 03:06:08
URL: http://tomh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!