blondie

Saknar min vilda banan :)
(Emilia och jag)

Skön jobbdag alltså! Slutade klockan 2, as skönt! Men folk slutar aldrig förvåna en alltså. Kan väl inte sitta och skriva här vad gäster säger lixom, men aa.. att vissa orkar.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite, leta rätt på lite kläder och sen träffa Camilla :) Det var för länge sen nu. Även fast det var i helgen då haha. Vet inte vad vi ska göra, men jag har lust att sätta mig i parken och bara softa i allafall. Kanske dra med en latte och något gott att äta på (Y). Men somsagt vi får se.

Imorgon och på fredag är jag LEDIG, skönt skönt skönt :) Vi hörs senare med kanske en dagens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!