Do you wanna be an indian? Chraa Chraa indian

Today I look like this. Casual men snyggt. Enligt mig då, sjävla får ni tycka vad ni vill :) Har på mig jeansleggins från gina (som jag nu mera tjatar sönder på grund av att jag älskar färgen och tycker dom är sköna). Stor vit stickad tröjja som är från myrornas, ankelbots fråg din sko och ett indianband från H&M.

Åkte ner på stan vid halv 8 och mötte upp Camilla. Sen gick vi till spicy och hon åt :) Så satt vi där och pratade rätt länge om massa saker. Killar och deras små hjärnor bland annat :) haha. Sen gick vi vidare och köpte cigg, mötte miki och putte och killarna och stanna och pratade med dom ett tag. Sen satt vi på en bänk ute och pratade en halvtimme till och berätta massa hemlisar (A) haha. Blev ingen bowling för oss, vi orkade inte dra oss ändå till bellevy. Boshen ju? haha ;) skojja.

Nu sitter jag och kollar på beck och ska snart som helst fixa mig för sängen och lägga mig där och kolla istället. Imorgon blir det in till jobbet för att kolla mitt nya schema. Servering chefen har tagit in mig mer för att han tycker jag är så bra haha (A) Då blir man ju faktiskt lite glad. Och menar inte att skryta :).


Saknar min thilda så det gör ont :(


 


Kommentarer
Postat av: j

fan va fint de blev =)

2009-08-11 @ 18:49:00
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: Thilda

men lilla pluttan, saknar dig med som fan! <3

2009-08-12 @ 15:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!