Du leker med elden. Du bränner dig snart!


Tjabba tjena hallå!

Idag är det väl lite bättre kanske :) Fattar inte varför jag ska lägga ner någon energi på att tänka på det här. Jag har ju bestämt mig för att inte höra av mig så egentligen är det bara för mig att se dig "springandes tillbaka", för om det inte händer imorgon får du en vecka på dig sen är jag säker att allt är som det brukar. Men JAG tänker inte falla tillbaka denna gång. Du är för självisk, och egentligen ingenting för mig. Det var en lek från början... remember?

Jag börjar jobba klockan 4 och innan det ska jag duscha, fixa mig, äta lite osv :)  Jobbar med Therese, Lisa och Johan. Det är bröllops middag och säkert lite party. Drygt 80 pers tror jag så det kommer bli kul :)

Om jag klär på mig något vettigt blir det en dagens en outfit men jag tvivlar på det. haha(A) men ah, c ya later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!