frågor och svar

Fullständigt namn? - Fanny Sofia Elisabeth Ahl
. Exakt ålder? - 19 years
. Vart bor du? - västerås
. Bor tillsammans med? - pappa och karolina (pappas tjej)
. Husdjur? - 4 katter
. Färg på ditt hus? - lägenhet, vit/beige
. När är du född? - 31 juli 1990
. Klass? - ingen
. Vilket år tar du studenten? - har redan tagit
. Något jobb? - ja
. När ska du sova ikväll? - alledes strax
. Duschat idag? - japp
. Kramat någon idag? - nej
. Pussat någon idag? - nej
. Vad har du ätit? - kyckling och ris
. Dagens klädsel? - jeansleggins, tubtopp
. Dagens sötnos? - jag
. Dagens roligaste? - jobbet
. Har du många vänner? - dom bästa
. Hur många har du kysst? - det har jag verkligen uppskrivet någonstnas
. Vem kramade du senast? - oj, jimmie tror jag
. Hur många vill du ha sex med? - på en och samma gång?
. Hur många har du kysst/strulat med inom en 24h period? - 2
. Hur många har varit otrogna med dig? - får dom hålla reda på själva
. Har du pojk-/flickvän? - nej
. Vem pratade du med i telefon senast? - kan man allt undra
. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - calle - jag måste kissa

FAVORIT:
. Film? - vet inte
. Låt? - lyssnar typ sönder när darin sjöng på sommarkrysset
. Mat? - pappas restaurangs mat kanske
. Dryck? - cola
. Stad? - lysekil på sommaren. Annars trivs jag rätt bra här
. Land? - sverige? haha.
. Ämne i skolan? - religon, lätt! (internt)
. År? - diggar det här året rätt hårt eftersom jag tog studenten..

SENASTE:
. Personen du pussade? - tror jag inte ni vill veta. moha..
. Personen du skrek åt? - antagligen pappa? men minns inte.
. Gången du spydde? - hmm, idag. (har väldigt lätt för att må illa för saker)
. Gången du grät? - va väl ett par dar sen kanske
. Pizzan du åt? - hawaii med vitsås, yummi
. Gången du var i göteborg? - var år sen
. Gången du var i stockholm? - förra veckan
. Personen som såg dig gråta? - pappa tror jag


ANTINGEN ELLER:
. Svart eller vitt? - svart
. Hund eller katt? - båda
. Ut och festa eller hemma och mysa? - festa
. Tv-spel eller datorspel? - tvspel
. Singel eller upptagen? - öppen för förslag ha-ha
. Lunarstorm, helgon eller playahead? - ingen
. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad, eller njaa.. ja vet inte haha
. Big brother eller paradise hotel? - paradise hotel
. Svart hår eller blont? - brunt?
. Blåa ögon eller bruna? - blåa
. Choklad eller lakrits? - måste jag ens svara på det? silly
. Göteborg eller stockholm? - sthlm
. Högerhänt eller vänsterhänt? - vad vill du att jag ska vara?
. Coca cola eller fanta? - cola
. Pizza eller kebab? - pizza
. Randigt eller prickigt? - randigt
. Älska eller älskas? - en kombination kanske?
. Leva eller dö? - jag har aldrig vart död så har lite svårt att gämföra..

ANTAL:
. Personer du älskar? - 35.... hallå? räknar inte
. Personer du hatar? - lägger inte ner energi på att hata ovärda människor.
. Personer som sagt jag älskar dig? - alla typ
. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - flashback kändes det som nu, men två.
. Glassar du ätit på en dag? - det vet jag inte
. Festivaler du varit på/ska på detta året? - 0
. Gånger du haft minnesluckor? - någon enstaka gång isåfall.
. Piercingar har du? - naveln ba
. Personer du saknar just nu? - mamma och thilda :)
. Gånger ditt hjärta brustit? - jadu..

VEM:
. Vill du kyssa nu? - möjligtvis that hot thing som klev in på restaurangen idag
. Ska du träffa imorgon? - starting with the man in the mirror, ooh yeah
. Sjöng du senast för? - pappa och karolina, säkert grannarna också
. Hade du senast en msnkonversation med? - andreas (nu har jag skrivit om dig i bloggen, haha)
. Spelade du tv-spel med senast? - daniella, marcus och adde backlund
. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - någon som hellre super sig redlös
. Vill du kasta en sten i huvudet på? - dom som verkar behöva det
. Förtjänar att dö? - ingen jag känner iaf
. Vill du sova brevid inatt? - oscar, (min kattis, som redan ligger bredvid mig)



VAD:
. Gör dig glad? - vänner, när familjen bryr sig, kläder
. Gör dig ledsen? - mycke
. Vad vill du helst göra nu? - sova
. Önskar du att du slapp göra? - gå upp och gå imorgon bitti
. Vill du ha nu? - godis
. Önskar du dig i födelsedagspresent? - fyllde nyss år, men en bil kan jag ta
. Längtar du till? - en förändring
. Tycker du om dina betyg? - hörde mig själv fnissa till samtidigt som jag läste frågan
. Ångrar du ditt liv? - jag ångrar ingenting, IN YOUR FACE
. Är det bästa som har hänt dig? - min mamma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!