gaaalet

Alltså är inte vi familjen tajkon, vem fan är det? Vi ska till grönalund idag. Tåget går om 5 minuter, tror ni att vi hann med det? Ja, halva familjen. Eller snarare karolina, marcus och hanna (karolinas kompis). Pappa och jag är kvar här. Jag duscha och sminka mig på en kvart, helt fucking i onödan. Men men, nu får jag varva ner i allafall för det blir att jag och pappa tar ett senare tåg. Skööönt, då får jag något i magen också. Tror jag drömt om pizza hela natten, jag som inte ens tycker om pizza?

Åh, alltså jag måste bara säga twilight!!!!! Lite smått pinsamt att erskänna att jag såg den första gången igår. Men fyfan vad bra den var, jag älskar den nu mera. Skulle kunna kolla om den hundra gånger tror jag. Kanske inte riktigt håller med om att man blev kär i han vad han nu heter som alla tjatar om. Men snygg och charmig är bara förnamnet. Okej, jag har en crush. haha

nu blire frulle :) Är fan riktigt glad att dårarna hann med tåget så man får en lugn stund. Skulle bara fattas att dom missade tåget och kom tillbaka. Då hoppar jag.

och nu sa pappa att vi ska dela på en pizza! awsome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!