godmorgon.

Hej huvudvärk! Vaknade med världens smärta i huvudet. Men det är säkert bara för att jag sovit så länge. Vaknade klockan två. Jag som skulle börja gå upp tidigare :( Men det gick inte idag, jag och karolina satt och pratade så sent igår om att vi ska ha någon slags inflyttningsfest/födelsedagsfest, med både hennes och mina vänner. Det skulle vara askul faktiskt.

Vaknade btw av att Daniella ringde och väckte mig och fråga om jag skulle med på bio ikväll. Men om dom ska gå på harry potter följer jag inte med. Orkar inte lägga ut pengar på något jag hatar lixom. Eller, jag har inte sett någon harrypotter film så ska inte yttra mig, men jag lär nog börja med första filmen istället för sista.

Nu ska jag gå upp och ta en cligg och äta lite frullle :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-10 @ 18:27:06
Postat av: sannececilia

helo! snygg blogg! du hur gör man såna där länkar som du gjort direkt under headern? :P

2009-08-10 @ 18:28:18
URL: http://sannececilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!