Godmorgon :)

Oh, nu har jag sovit 14 timmar, är riktigt utvilad. Idag blir det stan med Camilla, äta eller ta en latte på gränden typ och sen leta some clothes för kvällen. Jag vill verkligen ha min lön nu. Har hittat den finast vinterjackan ever, men tänker inte skriva vilken jag menar och vart den finns för då är den väl slut innan jag vet ordet av det :)

Nu ska jag gå upp och ta en cigg som det känns som jag längtat efter hela natten. Samt äta en macka, konstigt nog är jag inte hungrig även fast det enda jag åt innan ja somnade igår var lunchen på jobbet. Ska hoppa in i duschen och fixa mig, sen är jag fit for fight.

Och jag har väl inte velat skriva det här på min blogg så tidigt, men..
RIP BERZAN KOLANC
Jag kan inte riktigt förstå att jag aldrig kommer se dig igen. Att allt vi gjorde tillsammans förut, det är verkligen bara minnen som aldrig kommer upplevas igen. Du var en av mina första kompisar när jag flyttade till skiljebo. Och jag och sara blev jagade av dina tjejkompisar för att vi umgicks med dig. Och för att du och sara hade en liten crush on varandra hihi (A). Nu när du är borta lever vi på minnen och jag hoppas du trivs där uppe i himlen!

Klockan 14.00 vid Växhuset är det minnestund för Berzan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!