godmorgon.

Ska söka jobb hela dagen, enligt min pappa. Men tänker inte röra mig hemmifrån, får bli platsbanken.se och kika runt lite. Min bror håller på att steka köttbullar och koka mackaroner till oss, vilken frukost. Fårse vad som händer idag, måste träffa emilia för jag har mina kläder hemma hos hennes pappa. Kläder som jag måste ha, som inte går att leva utan. Just ja, ska nog till grönalund på onsdag, ska du med?

Måste bara säga att jag klara verkligen av killar som betér sig som ah, småbarn. Som umgås med småbarn. Tycker verkligen dom är så jävla pinsamma rent ut sagt. Men det kanske är därför alla vi tjejjer slutat umgås med dom. Vissa växer upp andra inte. Och när jag sa till en av dom att: Men fyfan väx upp, ni borde vara vuxna nu? Skaffa ett jobb och sluta lek. Så säger han: Jag är bara vuxen på mitt legg. Och aa, inte fan märks det i verkligheten iaf :P

Kommentarer
Postat av: mallan

läste din kommentar i gynnings blogg men, blondinbella har du grönt hår? det är ju san tyvärr :(

2009-08-03 @ 15:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!