googla dig själv?

Eg-ho? (ego) haha. Nej men jag googlade mig själv och såg att en tjej hade skrivit att hon inspererades av mig pågrund av min dagens outfit. Liten kick man fick då eller? Sen såg jag att folk hade svarat på frågan, "vilka bloggar läser du" och så hade dom skrivit fahlsan.blogg.se :) KUL. Men det roligaste var nog att Soham som jobbar för metro mode skrev att "bäst klädda över lag är: fahlsan.blogg.se" Sjukt kul ju haha :) Det får en att vilja lägga ner lite mer tid på bloggen ändå.

Nu ska jag äta frukost. Har ätit rostis med skinka i veckor nu, så gott så. Sen ska jag ringa thilda och kolla vad hon gör och när vi ska ses.

Jag har faktiskt stillestånd i hjärnan och kommer inte på ett skit att skriva så vi hörs lite senare. Ska försöka ta en dagens outfit och sen så visar jag var jag fick av thilda :)

Kul att jag har lika mycke besökare nu som jag hade igår kväll vid 00.00. Det luktar besöksrekord!



Kommentarer
Postat av: Amanda

skit snygg klädstil! :)

2009-08-21 @ 13:40:50
URL: http://amandaingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!