heppåre

Fan vad skönt, jag fick sluta klockan 23 istället för 4 på natten. Tackar och bockar. Eftersom jag och Therese jobbar imorgon så var det vi som fick sticka. Mina fötter är nog gladast av att jag fick gå hem. Har så ont. Känns som jag gått milen, 7 gånger.

Där uppe är bild på mig och Camilla, jag har fler bilder. Massor. Men orkar inte slänga upp några nu, luften har så gott som gått ur mig. Jag ska försöka få i mig något att äta, middag av något slag. Sen ska jag kolla paradise hotel. Skulle blivit utgång ikväll igen men efter många om och men kände både jag och Camilla att vi inte var så sugna.

Sovgott.


Kommentarer
Postat av: madeleine

snyygg i håret :)

2009-08-30 @ 20:43:24
URL: http://lisamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!