hold on..

Nu orkar jag äntligen sätta mig och skriva lite, har inte haft ett dugg lust tidigare. Vart trött och allmänt hängig. Jobbade med Therese idag och det var jätte roligt faktiskt, första gången jag jobbade med henne och det klickade direkt :) Vi jobbar lika dant lixom.

Festen igår var trevlig. Inte as rolig, men helt okej :) Va ju med camilla så tråkigt kan det ju knappast bli. Freja var med också! Vi fick skjuts av stefan ut dit till klockan tio tror jag. Så satt vi där och umgick och mot slutet blev det lite dansa också. Och jag och camilla läste dassboken varje gång vi gick på toa och den roligaste historian enligt oss gick såhär "jag har två guldfiskar, jag har döpt ena till ett och den andra till två, om ett dör har jag två kvar" hahahah. Okej, vi har torr humor, men erskänn lite skojj? Stefan kom och hämta oss runt två sen.

Alltså det är så roligt där vi bor. För det första vet man precis vad alla gör i lägenheten, typ går på toa, duschar, ska gå ut, och just nu äter någon av grannarna poppcorn, om ni vill veta? Vi får veta ofrivilligt. Och för det andra går det så jävla roliga människor på den här gatan. Västerås hjulbentaste människa har i allafall gått på denna gata, och är det många som går och pratar för sig själva när dom är på prommenad? Eller är det bara filurerna som går förbi här. Minst en per dag. Ja det är en konstig gata jag bor på, så har hamnat rätt i allafall :)

Vi hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHAH ja garva massor till guldfisken, kul humor!

2009-08-10 @ 10:37:37
URL: http://madetolong.blogg.se/
Postat av: Madde

AHAHA skratta som fan till guldfisken, kul humor! :)

2009-08-10 @ 10:38:14
URL: http://madetolong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!