ja blir så trött ^^,

Idag är en sån här dag då jag vill ställa mig i köket och skrika: "Käften alla fitt-katter!" För idag är jag väldigt trött och när jag inte är utvilad blir jag ett monster på morgonen. Det är väl typ det enda negativa med mig, att jag har dåligt morgonhumör? Kommer inte på något annat... HAHA, skojjade bara. Finns miljoner saker jag skulle kunna bättra mig på.

Jag ska till jobbet till halv 11 och här sitter jag och bloggar när det är 20 minuter kvar. Det är bra? Det är Robin som jobbar :) Kuljul! Sen kommer johan in till halv 12. Ne nu känner jag att om jag ska hinna gå till jobbet till halv 12 borde jag nog fixa mig lite och slänga i mig en macka. Ready set goooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!