jag bangar aldrig.

ALDRIG, har det skett i histiorien att jag bangat på fest/krogen tror jag. Dels för att det är så sjukt tråkigt att bara sitta hemma och dels för att det roligaste som finns är att träffa eller bara kolla på folk haha + att jag tycker det är asroligt att fixa med kläder och stuff :)

Men ikväll vet jag faktiskt inte om jag pallar. Det ryktas om att vi ska förfesta hos Emilia och sen vidare. Men jag är så sjukt sliten, verkligen. Jag tror inte jag orkar. Det är restaurang fest imorgon som jag antaligen ska gå på och det känns som att jag knappt pallar det just nu. Vi får se helt enkelt. Kanske blir en hemmakväll med mat och tv. Ajja vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!