Jag bor på en gata i stan

och där låter det hela jävla tiden! Är det inte skrikande ungar så är det en motorsåg. Bygger inte grannarna om uppfarten och borrar i sten så bygger dom balkonger på lägenheten mittemot. Jag blir galen, näst intill rasande.

Kom i allafall till pappa runt halv 9 imorse :) Trodde inte jag skulle sova nå mer faktiskt, men jag satt på en film och somnade efter tio minuter. Men vaknade jag precis och ska snart ta en cigg :)

Är skitglad idag, men det är nog för att jag ska träffa Camilla idag och ska få höra massa skvaller ;) Hon skrev igår på ett sms "Du vi får ta en gränden snart för har fan nå och berätta ;)" och jag är asnyfiken hihi (A). Och jag har också lite och snacka om eftersom min plan gick i värk! haha. Det enda vi snackar är boyz boyz boyz. Men det är ju alltid kul :)

Du får inte knacka på min dörr
Om du inte är beredd att komma in
Du får inte göra om mitt namn
Och börja kalla mig för din
du får inte ha mig som en dröm
När jag vill va din verklighet
Och du får inte säga att du hoppas
Om du inte tror du vet

Du får inte andas på min panna
Och inte få mig falla mer
Om du inte sen kan stå för
All den oreda du ger
Och du får inte röra vid mitt hjärta
Som om allt var uppenbart
Men jag önskar inget hellre
Än att du gör allt emot mig snart

Men du får ta den tid du behöver
För att förstå vad är det du vill
Du får be en bön att tiden
Du behöver räcker till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!