just be yourself

Hallåja! Ser ni något nytt? Det lär nu ju göra, hihi :) Har ny header och bakgrund :) Hiss eller diss på det då? Det får i allafall minst 4 toasters av 5 möjliga av mig. Behövdes förändring, speciellt när jag var blond på den förra header.

Idag har vart en riktig slapp dag alltså. Jag har inte mått speciellt bra. Vart illamående stort sätt hela dagen. Men Camilla kom och muntrade upp mig runt 7 tiden tror jag. Då lagade vi kött och pommes med benne-sås, asgott! Sen drog vi ner till stan och satt oss på gränden. Jag tog en latte och hon en drömchoklad :) (den är asgod, nästan som en dröm faktiskt). Nu kom jag också på varför jag har överskottsenergi, pågrund av att jag drack kaffe på tok för sent kanske?

När jag kom hem mådde jag ännu sämmre och resten vill ni inte veta haha. Så jag har legat i soffan och kollat film med pappa och Karolina. Dom tjata i en kvart att ja skulle komma, när jag hade suttit där i två minuter somnade båda. Så visade dom sin tacksamhet lixom. Inte var jag nå vidare sällskap? Inte dom heller för den delen!

Så nu har jag somsagt bara trixat lite med bloggen. Ska gå ut och ta en cigg nu och sen kolla på ett par avsnitt paradise hotel. Ska träffa Camilla på stan imorgon, frågan är hur jag ska komma upp? Klockan är redan två. Jaja, sovgott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!