slitet!

Det blev party igår igen för ovanlighetens skull. Det är ju jag som är kapten och kan inte svika laget, om ni förstår vad jag menar. Det började hemma hos Emilia med Ferjall och hennes två kompisar som jag inte minns namnet på. Och visst det är alltid kul med nytt folk, men dom två brudarna var nära på att bli strypta igår kväll. Alltså fyfan vad munnen gick på en av dom, man fick inte en lugn stund. Och det värsta var att hon var så jävla blåst så allt hon ska var korkat. Emilia såg röken spruta genom mina öron. Aldirg vart så irriterad på någon jag inte känner, i vanliga fall hade jag lixom inte brytt mig eller bara gått där ifrån. "Prata gärna, men inte med mig" lixom. Men nej om jag gick därifrån så kom hon och smällde till mig på rumpan. Och jag menar, så gör man inte? Inte på någon man inte känner. Sen sitter jag och dricker mitt vin på bussen som ja inte hann dricka upp hemma. Så fråga den andra tjejjen, kan jag få smaka en klunk. Och jag som är så jävla blyg säger typ aa visst. Då frågar den där andra jävla jobbiga tjejjen den andra tjejjen om hon får smaka, hon frågar lixom inte mig? Nej jag skulle kunna rabbla upp så mycke men orkar inte mer nu, blir arg bara jag tänker på det.

Vi drog i allafall till konrad för att säga hej till Thomas bara och där var det aslite folk verkligen. Det kanske var drygt 5 pers där. Tycker synd om honom :( men det blir bättre tider :) Tillslut efter allt som hände så var bara jag och emilia kvar och vi drog till sjökrogen :) Det var jätte kul där. Pallade inte gå till plurran eftersom jag redan vart där 2 gången denna vecka. + att det är där som restaurangfesten är idag. Och helt seriöst, jag pallar inte :S Jag vill inte! Vill bara vara hemma och äta med pappa, karolina och broshan. Thats it! Men antagligen ska jag alrig säga aldrig haha.


Emilia och jag :)


Vi två igen :)


Feriall


Brudarna som var nära på att dö och jag.

Hörs senare :)


Kommentarer
Postat av: crapy

Du skulle spöat dom... :)

2009-08-02 @ 22:56:31
URL: http://crapy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!