Tjippp!

Åh, nu när jag skrev "tjipp" fick jag värsta tankarna på min gamla klass :( Fan alltså, att vi inte ses längre. Det är fan sorgligt. Vi tjejjer körde alltid en lek i klassrummet. Man ska trycka ihop läpparna och säga "tjipp" till den som sitter bredvid, och om man säger "tjipp tjipp" byter det håll så den på vänster sida ska säga "tjipp" istället. haha Den som börjar garva först förlorar, eftersom man ser sjukt rolig ut så tar det inte lång tid förräns alla asgarvar. Jajja..

Jobbet gick bra, och förvånadsvärt fort. Det var ju bra, tummen upp för det (Y)! Efter jobbet mötte jag Camilla på vägen hem och så gick vi till mig först där Daniella stod och vänta på mig. Sen drog vi mot stan och kollade i en massa affärer. Hittade sjukt mycke som jag bara måste köpa när jag får pengar :) Massa höst och vinter kläder, dom roligaste och snyggaste kläderna enligt mig :)

Sen gick vi och satt oss på gränden och tog en latte vid klockan 5 kanske och nu kom jag precis hem därifrån. Daniella drog efter ett tag men jag och Camilla satt kvar :) Suttit och snackat män vettni! Blir ju lätt så, eller vad säger ni? Och snackat gamla minnen. Jag förstår inte hur folk är så långsinta? Hur orkar man lägga ner sån energi på att "ogilla" en person för ett litet sne steg hundra år sen. Jag är knappast samma person som jag var när jag var 15, men antagligen lever många kvar. Move on. Lovar att livet känns en gnutta enklare då. :)

Dagens kanske mest roliga:

För går vi ut från gina och Daniella säger: Vi går in på ryans (uttalar det som ryan han i oc).. och jag tänkte, vad fan är det? Så ser jag Ryns skylten (sko affären).. och börjar asflabba. Ja ba, det heter ryns, inte ryans? HAHA! Så camilla och jag retade henne i en timma för det.

Och som jag kanske har berättat är jag inte så smart och allmänbildad. Absolut inget att skryta om men vissa får tydligen inte dom generna. Så sitter på vi gränden och snackar. Och daniella som älskar när jag är dum säger:

D- fanny, vad är den största skildnaden på kristna och judar?
Jag - Eh, det är väl att judar inte har någon förhud?
Och fyfan vad dom började skratta, och där sitter jag som ett frågetecken. Sen säger Daniella att skillnaden är att dom bara tror på första testamentet. Då kände man sig smått dum (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!