shoot baby

Alltså haha, jag sitter och skrattar för mig själv hela tiden. Sitter och tänker på i lördags morse när jag vaknar och ser att jag har snott åt mig hela täcket och säger:

Jag - Oj, fryser du? :P
Han - Haha tror du att du hade haft täcket då?

Och så kom jag på hur bitchig jag hade vart kvällen innan så kände att jag förtjänade det. Men å andra sidan drog jag bara i täcket lite mer och somnade om.

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Förlåtelse handlar om att släppa taget om det förflutna. Förlåtelse är att göra det möjligt att börja om från början. Ibland kan förlåtelse mot dig själv vara det viktigaste. Kanske inte att övertala att du gjorde rätt, men mer att känna in känslan av skam och skuld, samt att acceptera den. Ta in den i ditt hjärta. Sluta kämpa mot. Då först kan du verkligen släppa taget.

"What you resist, persist"


Jag och min nya kompis ;)


Kommentarer
Postat av: Tatiana

lilla marcus:D! inte är han gaay inte:)

2009-08-18 @ 21:56:05
URL: http://roojas.blogspot.com
Postat av: Emilia

Haha Bäänke ! :P

2009-08-19 @ 13:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!