vad gör jag uppe nu?

Åh, jag ska ju fan upp tidigt somfan imorgon. Klockan halv 9 börjar jag och innan det ska jag upp och duscha och skit :( Fa-an, aa kommer somna ovaggat imorgon kväll i allafall.

Efter jag vart på jobbet idag åkte vi ju somsagt och handla. Och fyfan, sista gången jag hänger med kan jag ju säga. Orka att dom var där i en timme drygt. Fyfan vad tråkigt det var.

När jag kom hem bytte jag bara lite kläder sen drog jag vidare. Tog med mig filmen smala sussie så vi kollade på den. Första gången jag kollade tyckte jag inte den var ett dugg rolig men den här gången asgarvade jag i stort sätt genom hela filmen. Kanske för att jag inte förstod någonting av den sist, nu satt tobbe och förklara och svara på alla mina dumma frågor haha. Undra om han skrattade åt dom eller filmen. Jaja (A). Sen kollade vi på two and a half men, och skrattade lite till haha. Kom väl hem runt tolv snåret :).

Nu ska jag ta en cigg om jag orkar resa mig, sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!