yeey :)

Taddaa! Snackade jag inte om besöksrekord imorse eller? Och nu är det till och med två timmar kvar tills klockan är 00.00 :) happy me.

Men idag har vart en dag av slöseri med tid kan man lugnt säga. Det enda jag gjort är att sova. Har inte ens orkat pallra mig till shell och köpa cigg. Där med en cigg rökt idag. Mucho bra. Och thilda fick förhinder så träffade inte henne heller. Men vi kanske ska ses imorgon istället. Efter mitt jobb i såfall :)

Har precis kollat klart på en film på fyran. "Om ödet får bestämma" hette den och var jätte bra :) Skit fin film verkligen. Ibland kan man verkligen känna sådär. Att man bara måste träffa "honom" igen någon gång. Eller i och försig så känner jag redan så. Daniel, han i köping. Vi två var soulmates och vi måste bara träffas någon gång igen, och det kommer vi göra också! Någon dag när tiden står rätt.

Nu har jag väntat ett bra tag på ett sms från dig. Men det kommer ingenting :( Får hoppas och vänta lite till. Spelar ingen roll om du ser det här för du vet ändå inte att jag snackar om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!