2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Flytta hemmifrån
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Ja faktiskt. Att bli en snällare/bättre människa på många sätt och det har jag.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Nej
4. Dog någon som stod dig nära?: Berzan dog som jag umgicks med väldigt mycke i 14-16 års ålder.
5. Vilka länder besökte du?: Inget
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?: Vågar mig nog på kärlek igen kanske :)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: Är jätte dålig på datum alltså, men fyller år 31 juli
8. Vad var din största framgång 2009?: Att jag har hittat mig själv lite mer och lagt ner tid på det istället för tex. kärlek
9. Största misstaget?: Skulle nog behövt sköta skolan lite bättre
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: sjuk har jag vart
11. Bästa köpet?: Oj, alla kläder/skor antar jag :)
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Kläder och party
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Riktiga vänner
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: väldigt många
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Gladare helt kart
16. Vad önskar du att du gjort mer?: lagt ner tid på skolan och viktiga saker
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: rökt kanske, hehe
18. Hur tillbringar du julen?: I sala med mamma och familj
19. Blev du kär i år?: Förälskad kanske, men inte kär
20. Favoritprogram på TV?: Har nog inte tittat så mycke på tv, kollar mest dator
21. Bästa boken du läste i år?: Säg det..
22. Största musikaliska upptäckten?: Melissa Horn
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, kamera & dator tex.
25. Något du önskade dig men inte fick?: Nej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: Firade mig antar jag
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Lite mindre festande kanske haha, men man lever bara en gång
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Stil inom kläder? Ja ni, mode är nått man följer, stil är något man har.
29. Vad fick dig att må bra?: Camilla och Thilda helt klart!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: haha, den frågan får mig att asgarva. Några förstår, andra inte.
31. Vem saknade du?: Klassen! Jeanette & Denice lite mer :)
32. De bästa nya människorna du träffade? Oj, det är så otroligt många och det är jag glad för :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi ^^

2009-12-20 @ 00:21:45
URL: http://deniice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!