dax att kliva upp kanske

Igår kollade jag och Camilla på den där asläskiga filmen. Båda började tjura tror jag, i allafall jag. Jag blev arg av den filmen. Den var lixom inte bra, den ville bara skrämma skiten ur en. Usch säger jag bara. Efter det fick vi lov att kolla på lite Paradise Hotel för att muntra upp stämmningen lite och efter det mammas pojkar. Vi gick alltså och la oss i sängen halv 5. Sen låg vi och pratade om livet i ungefär en timme. Och vi kom fram till väldigt bra saker. Och 2010 är mer än välkommet. Det ska bli skönt med en "ny start" på riktigt!

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Hade lust att gå på stan men det spöregnar ute så har inte sån stor lust att kliva ut genom dörren. Fast vi vill båda sola så det kanske vi gör. Jaja vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!